Powered By Blogger

Wednesday, December 15, 2010

woo..travel satu KL dengan rapidKL

seperti biasa lepas suboh sambung tdow ..
sekarang nie ukan masa nk kenal bulan, nk kenal matahari da yea?
maksudnya: da tatau siang, da tatau malam

ini keadaannya bila di siang hari yea?



dan ini pula di sebelah malam



so skang da tow siang da malam tue camne..? hehe

siang macam malam
dan malam seperti siang
itulah aku

haha ... tidur xsdar diri
sampai tghari yea..
haha ... tsgt loeh lama tdoe
mengalahkan baby
: teringat si cikgu BIOLOGY pernah berkata
" kebiasaannya, si manusia DEWASA tidur hanya cukup selama 6jam "
tapi aku tidur melebihi 6 jam
so, aku da macam baby
aloloeh, comeyh yea ?
hurmmmm~

terbangun
terus cek my phone
6missed call
wooo...
zelin kol
tanyakan mengenai design tshirt
tshirt utk ABADI
*ABADI: aminuddin baki's annual dinner of inspiration

aku tade loeh kreatif sgt
p aku ase ak leyh mendesign2 nie
why nott kter mncuba kann..?

dlm ptg2 cket
ktowg pom ke terminal KAJANG
tatau lnsong
tade idea pomm
nk naik bas ap
bila jea tgok bas ad tulis pasar seni
terus jea naik


dengan harapan mahu mencari tempat yang boleyh menerima tempahan baju
alhamdulliah tempat nye bagus
abg tue pom bnyak memudahkan ktowg
harga pom bagus sgt2

huhu..
tapi pjalanan nye sesuatu yang asing bagi ak
bas tue lalu tempat2 yang xpernah aku terpikir leyh smpai dgn bas
salu amik tren jea
cth nye time square..
alahai senang nye
xpyh da nk naek tren lpas nie yea..?
sesak
panas
sangat x suka yea..?

huhu
sgt mengajar aku
dalam perjalanan aku memandang jea ke luar
huhu
bosan tapi sgt bermakna

wtFish: huhu, lepas nie klu nk shopping da senang da
tayah amik tren, naik bas pom smpai :)

2 comments:

  1. u = baby??? argh....susha nk terima...happy working :)

    ReplyDelete
  2. ye ke half fish..x taw pon boleh je nek bas..huhu..pas ni nak cuba lah ye..huhu

    ReplyDelete