Powered By Blogger

Monday, June 14, 2010

ke-BOHSAN-an&ke-RIND00-an melanda....

aihhhh.....
kloo dipikir,direnung,dihayati....
da lbeyh stgh boolan aku terdampar kat kolej nih.
sunyi,sepi,sayup,tenang,damai....
aduiiii....terskema la lak
senang story .... AKU DAH MULA BOSANNNNNN!!!!!

duduk sengsowang di floor blok yang teratas sekali
emang membosankan...
pandang kiri, tade ORANG
kanan, KUSEN banyak arhh.....
g bilik air ngok tiles dier jea....
hari2 bnda yang sama, sama dan sama....
tade perubahan langsung......

bnyk perkara@kejadian PENTING akoo terlepas spnjg aku disini
bufday EMAK taleyh clbrate
hari lahir AYAH pom taleyh disambut gak
(mak&ayah lahir boolan yang sama)
jun~bulan6 (hepi buFDAY MAK AYAH)
adik bongsu tecit lak sunat
(oppppssssie......sori hehe...agak opening)
p aku se ak perlu ad waktu2 penting sebegini....
p bler waktu memerlukan, aku pulak merantau jaoh sebegini....

kloo ikotkan emg mls se nye nk blik kat cni
tinggalkan emak ayah adik2 sume...
p da terpksa.....
untuk tanggungjwab yerhhhh....sungguh semangat...
so, aku pom dok la cnie smpai laoh ukak sem nnti....

hurmmmm.....nk blik...~


No comments:

Post a Comment