Powered By Blogger

Monday, October 4, 2010

sentap ...


bagaimana rasanya kalau ada jea yang selalu mengata ...
hurmmm...
there's been quite a difficulties in my lifetime ...
aku semakin berisi dan semakin ramai yang menyedarinya ..
*OUCHHH!!! .. huhu
kenapa ekh?
all of sudden ..
cam mendadak jea leyh naik berat badan nie ...
huhu .... plik gak :P
mybe my life quite messy ...
semua tak kena ..
xteratur ...
makan
minom
stadi
sume loeh ...
aku xtahu apa nk jdik dgn dri aku ...
cm mkin lama, makin lost ..
tatau apa sebenarnye ap yang ak ase..
aku mula lost ..
dgn ap yg sptotnye ak fokus
sp yang ak ptot buat ..
semua lari ..
mybe ini berpunca dr diri aku ..
dan juga mereka2 di luar sana ..
insyllh ak leyh lalui waktu2 sukar bgini ..

aku redha sekiranya ini dugaan dari-NYA..
semoga ak sentiasa diberikan kekuatan
dan berharap segala hikmah membawa kebaikan ke atas diriku .. );


No comments:

Post a Comment